085 876 9256 Info@europromo.nl
Nu 10% korting op alle ontvangers Shop Now

Mini Cart

FAQs

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?

Alle genoemde prijzen op Europromo zijn inclusief BTW.</ p>

Op welke wijze kan ik betalen op Europromo?

U kunt betalen met Ideal (Nederland), BanContact / MisterCash (België), AfterPay, een overschrijving (Nederland en België), PayPal en contante betaling (bij afhalen in de winkel).

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Om gebruik te maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

Maakt u gebruik van internetbankieren bij ABN AMRO, ASN Bank, Friesland Bank, ING, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot Bankiers, dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Betalen zoals u eigenlijk al gewend bent.

PayPal is een betalingssysteem waarmee veilig, eenvoudig en snel betaald kan worden. Het gebruik van Paypal is gratis.

Ook contante betaling -bij voorkeur met gepast geld- is mogelijk, indien u er de voorkeur aan geeft om uw bestelling af te komen halen. Wij raden u wel aan om uw product of producten eerst via de webshop te bestellen en ons bericht op nadere instructies af te wachten; op deze kunnen wij uw bestelling voor uw reserveren en klaarleggen en voorkomt dat u mogelijk voor niets naar onze locatie komt.</ p>

Op welke wijze wordt een bestelling via Europromo bezorgd?

De bestelde producten worden tot 30 kilo door PostNL, DPD of GLS afgeleverd op het door u opgegeven adres. Het pakket wordt 2 maal op het aangegeven adres aangeboden. Bent u niet thuis, dan zult u een bericht in de brievenbus vinden met daarop het dichtstbijzijnde postkantoor waar het pakket dan kan worden opgehaald. Het pakket blijft 3 weken op het postkantoor liggen. Indien het pakket is verstuurd ontvangt u een track-and-trace code zodat u de bestelling kunt volgen.

Tip: geef een ander verzendadres op, bv. uw werkadres, waar overdag het pakket zeker kan worden aangenomen. Dit voorkomt een bezoek aan het postkantoor.

Let op: PostNL en DPD levert op werkdagen en zaterdagen m.u.v. sommige gebieden in Nederland. Pakketten in Belgie, Luxemburg, Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk en de UK worden veelal binnen 48 uur aangeboden. GLS levert alleen op werkdagen.

Pakketten en pallets zwaarder dan 30 kilo worden door onze transporteur uitgeleverd. Bent u niet thuis dan wordt er een briefje in de bus gedaan met daarop in ieder geval het telefoonnummer van de vervoerder. U kunt met hen dan een nieuwe afspraak maken.

Alle pakketten worden verzonden met een trackingcode, zodat u de zending kunt volgen. Alle zendingen zijn verzekerd.

Wat zijn de levertijden van Europromo?

Alle producten die via Europromo worden aangeboden zijn uit voorraad leverbaar.

Wanneer u uw bestelling op een normale werkdag voor 16:00 uur plaatst, en betaalt, wordt uw bestelling dezelfde dag nog verwerkt voor levering de volgende dag (met uitzondering van zon- en feestdagen). Wanneer u een product na 16.00 uur besteld en betaald, wordt uw bestelling de volgende werkdag verwerkt voor levering de daarop volgende dag (met uitzondering van zon- of feestdagen). Indien om welke reden dan ook het product dezelfde dag niet leverbaar is, ontvangt u een bericht per mail of telefoon. Bij de betaalmethode Overboeking kan de levertijd1 à 2 werkdagen langer duren, mede afhankelijk van de ontvangst van de eerste aanbetaling (50%). Indien u in het weekend of op een feestdag bestelt, dan wordt uw bestelling de eerst volgende werkdag verzonden.
Afhankelijk of het artikel door Europromo.nl zelf wordt aangeboden, danwel dat een artikel wordt geleverd door aan externe aanbieder, kan de levertijd langer zijn dan 1 of 2 werkdagen. In dat geval wordt u per mail geïnformeerd.

Ik wil de levering graag onder rembours ontvangen, kan dat?

Nee, wij leveren niet onder rembours. Dit omdat veel van onze producten in de shop slechts een beperkte voorraad kennen. In het verleden is hier helaas misbruik van gemaakt door bestellingen alsnog te weigeren.

Ik ben niet thuis op de verwachte leverdatum, kan ik een ander adres opgeven?

U kunt er natuurlijk ook voor kiezen een ander verzendadres op te geven, bijvoorbeeld uw zakelijke adres, buren of vrienden. Het alternatieve adres kunt opgeven op de bestelpagina.

Kan ik laten leveren buiten Nederland?

Naast Nederland leveren wij ook aan Belgie, Luxemburg, Oostenrijk, Duitsland, Frankrijk, Spanje, United Kingdom, Ierland en Zweden. Andere landen zijn op aanvraag.